Amateuristisch zooitje
Ik zou hierbij graag even mijn beklag willen doen over de service van EasyJet. Ik heb pas 4 keer gevlogen met deze maatschappij en zie het nu al niet meer zitten. Er speelden zich zeer chaotische en luidruchtige taferelen af in de Terminal in Londen Luton, krijsend grondpersoneel, woedende menigte van passagiers (vind je ’t gek?), heel moeilijk doen als je om een één of andere reden iets later bent dan de voorgeschreven ‘minimaal 2 uur van tevoren aanwezig zijn’. Een maatschappij die haar naam geen eer doet aan haar klant. Waarschijnlijk alleen ‘easy’ voor het personeel dat er werkt, door de passagier met de gebakken peren te laten zitten. Personeel is ook zeer snel gefrustreerd, als ze er geen zin meer in hebben dan lopen ze ook gewoon weg. Ze zien eruit als Jan met de pet op die iemand een goedkoop tell-sell product probeert aan te smeren. Lachen kunnen ze ook niet, vooral niet aan boord. Is dit Lowcost-concept dan zover doorgevoerd dat je nu ook van tevoren moet betalen voor een lachje? Prijzen voor een drankje schrikbarend duur, gelukkig maar dat het alleen vluchten zijn van hooguit een uur. Het is maar dat ik deze vluchten niet zelf boek, anders had ik ze allang verlaten. Maar het bedrijf zoekt natuurlijk weer de goedkoopste spullen uit, zo zijn wij Hollanders toch? Met andere woorden, Easyjet is maar een bijeengeraapt amateuristisch zooitje.
Share |
Reageren op dit artikel? Klik hier
Reacties worden voor plaatsing gescreened door onze redactie. Alleen relevante reacties en reacties afkomstig van een werkend emailadres worden geplaatst. Met het inzenden van een reactie gaat u akkoord met plaatsing. Plaatsing kan even duren en u ontvangt geen melding van plaatsing. Reacties worden bij (onderaan) de betreffende ervaring geplaatst.
Auteur
R. van Druun
Ingezonden datum
4 Juni 2004, 14:41
Ervaring is
negative
Datum ervaring
div.
Vluchtnummer
div.
Vliegtuigtype
div.
Eerste keer met deze maatschappij?
no
Vertrokken van
div.
Bestemming
div.