eerste en laatste keer
Bij het inchecken op het vliegveld lange rijen bij Easyjet. Personeel was zeer onaardig en langzaam. Na anderhalf uur in de rij te hebben gestaan, hadden we eindelijk de boardingpass. Aangekomen bij de correcte incheckhal was er geen gatenummer bekend. Op schermen werd niks vermeld, aanwezig personeel had geen zin om te werken, maar zuchtte dat zij het ook niet wisten. Afwachten maar. Half uur voor de vlucht wordt de gate bekend, toevallig stonden wij net bij de gate, dus ineens stonden we in de rij. Meteen stond de rest van de passagiers achter ons. De vrouw van easyjet begon meteen tegen ons te schreeuwen dat we naar achter moesten, of we wel gek waren om nu al in de rij te staan, enz. Eindelijk begint het boarden, heel de rij mensen achter ons stormt ons voorbij, iedereen wil als eerste het vliegtuig in omdat er vantevoren geen stoelnummers worden toegewezen. Eindelijk in het vliegtuig, kleine stoelen, weer onaardig personeel. Gelukkig was het maar een kleine anderhalve uur vliegen. Op de terugweg het zelfde verhaal, lange wachtrijen, zeer onvriendelijk personeel, pasagiers die schreeuwen en voordringen. Dit was de eerste en de laatste keer dat ik met Easyjet vlieg. Ik betaal liever wat meer, om een relaxte reis te hebben, van incheck tot uitcheck.
Share |
Reageren op dit artikel? Klik hier
Reacties worden voor plaatsing gescreened door onze redactie. Alleen relevante reacties en reacties afkomstig van een werkend emailadres worden geplaatst. Met het inzenden van een reactie gaat u akkoord met plaatsing. Plaatsing kan even duren en u ontvangt geen melding van plaatsing. Reacties worden bij (onderaan) de betreffende ervaring geplaatst.
Auteur
Femke
Ingezonden datum
29 Juli 2006, 21:23
Ervaring is
negative
Datum ervaring
2006/07/17
Vluchtnummer
Vliegtuigtype
Eerste keer met deze maatschappij?
yes
Vertrokken van
Barcelona
Bestemming
Basel