niet professioneel gedrag
Bij het inchecken werd er zeer onaardig gedaan tegen mensen die in de rij gingen staan. Ze moesten meteen weer gaan zitten, n minuut later mochten ze wl in de rij staan(!). Verder de hele reis vreselijke turbulentie gehad met gillende mensen en er werd niets geruststellend gezegd o.i.d. Ik was misselijk van angst. Verder was het personeel zeer met zichzelf bezig en grappen en grollenmakend werd ons verteld dat we parfum konden kopen. Er werd alleen maar stom gelachen, heel irritant. Bij het weghalen van het afval moest je snel zijn of ze waren al doorgelopen; onder de vermelding: put your rubbish in here. Vreselijk onbeschoft allemaal. De laatste keer!
Share |
Reageren op dit artikel? Klik hier
Reacties worden voor plaatsing gescreened door onze redactie. Alleen relevante reacties en reacties afkomstig van een werkend emailadres worden geplaatst. Met het inzenden van een reactie gaat u akkoord met plaatsing. Plaatsing kan even duren en u ontvangt geen melding van plaatsing. Reacties worden bij (onderaan) de betreffende ervaring geplaatst.
Auteur
Marike
Ingezonden datum
19 November 2006, 00:13
Ervaring is
negative
Datum ervaring
18-11-06
Vluchtnummer
EZY5111
Vliegtuigtype
Eerste keer met deze maatschappij?
yes
Vertrokken van
Londen Gatwick
Bestemming
Amsterdam Schiphol