Weinig klantvriendelijk
Meerdere slechte ervaringen: 1) wij hadden extra betaald voor de service "sneller aan boord" (prioriteitsgroep A). Op de boarding pass stond echter dat wij gewoon in de laatste groep waren ingedeeld (prioriteitsgroep D). Toen ik hierover een mail stuurde, kreeg ik zelfs na 5 weken nog geen antwoord. Ik probeerde EasyJet telefonisch te bereiken, echter alle medewerkers waren continu in gesprek. 2) De informatievoorziening was zeer nalatig. Wij hadden geen informatie gekregen over de verscherpte veiligheidscontrole. Hierdoor hadden wij geen medische verklaring meegenomen, waardoor voor onze gezondheid essentiŽle artikelen niet mee aan boord mochten. De Marechaussee was onvermurwbaar. Hierdoor moesten wij in de laatste minuut beslissen van onze vlucht af te zien. Ik had hierover een klacht en schadeclaim ingediend, echter na 3 weken nog steeds geen enkele reactie van EasyJet ontvangen. Ik vind dit zeer klantonvriendelijk.
Share |
Reageren op dit artikel? Klik hier
Reacties worden voor plaatsing gescreened door onze redactie. Alleen relevante reacties en reacties afkomstig van een werkend emailadres worden geplaatst. Met het inzenden van een reactie gaat u akkoord met plaatsing. Plaatsing kan even duren en u ontvangt geen melding van plaatsing. Reacties worden bij (onderaan) de betreffende ervaring geplaatst.
Auteur
Floor
Ingezonden datum
10 April 2007, 12:00
Ervaring is
negative
Datum ervaring
2007/03/12
Vluchtnummer
EZS1046
Vliegtuigtype
Eerste keer met deze maatschappij?
yes
Vertrokken van
Schiphol
Bestemming
Basel