Met je rug tegen de muur
In de haast van het boeken hadden we de roepnaam in plaats van eerste voornaam opgegeven. Easyjet deed hier bijzonder moeilijk over en we moesten een totaal nieuw ticket kopen voor het allerhoogste tarief. Eenvoudige naamswijziging wilde ze niet doen. Men zei dat ze niet geloofden dat het op 1 en dezelfde persoon ging (terwijl de dubbele achternaam en voorletter ongewijzigd bleven). Als we niet snel betaalden werd alles geannuleerd, konden we niet vertrekken en waren we de andere tickets (gemaakt in dezelfde boeking) ook kwijt. Wat moet je als je een afspraak moet halen? Betalen dus. Op onze schriftelijk klacht wordt helemaal niet gereageerd, op het feit dat er een fout gemaakt is door Easyjet (verkeerde boeking) waardoor we nog meer moesten betalen wordt ook niet gereageerd. Nu wordt ons duidelijk hoe Easyjet geld verdiend. Zet je klanten af als ze met de rug tegen de muur staan. Schandalig!
Share |
Reageren op dit artikel? Klik hier
Reacties worden voor plaatsing gescreened door onze redactie. Alleen relevante reacties en reacties afkomstig van een werkend emailadres worden geplaatst. Met het inzenden van een reactie gaat u akkoord met plaatsing. Plaatsing kan even duren en u ontvangt geen melding van plaatsing. Reacties worden bij (onderaan) de betreffende ervaring geplaatst.
Auteur
Anja
Ingezonden datum
20 September 2007, 14:47
Ervaring is
negative
Datum ervaring
19/08/07
Vluchtnummer
Vliegtuigtype
Eerste keer met deze maatschappij?
yes
Vertrokken van
Schiphol, Amsterdam, Nederland
Bestemming
Gatwick, Londen, Engeland