Ok
Vlucht had helaas een uur vertraging. Dit werd op de schermen bij de gate in ieder geval al gemeld. Verder moet je alles een beetje door een EasyJet-bril zien: ieder zoekt zelf maar lekker uit waar hij gaat zitten. Het boarden gaat dus niet echt gestructureerd. Boarden had wel iets sneller gekund volgens mij, maar goed. Voor het vertrek excuses voor de vertraging. Oorzaak was een technisch probleem volgens de gezagvoerder. Of het probleem was opgelost en wat de aard van het probleem was werd niet gemeld. Een aantal mensen zat hierdoor iets minder relaxed in hun stoel. De vlucht verliep prima, af en toe een update vanuit de cockpit. Het cabinepersoneel houdt zich tijdens de vlucht voornamelijk bezig met het verkopen van van alles en nog wat en collectes. De ruimte in het vliegtuig was net aan voldoende voor mij (ben 1m85 en aan de forse kant), maar te overleven (vlucht duurde ook maar 1u10 minuten). EasyJet is niet de meest relaxte manier van vliegen, maar daar betaal je ook (niet) naar.
Share |
Reageren op dit artikel? Klik hier
Reacties worden voor plaatsing gescreened door onze redactie. Alleen relevante reacties en reacties afkomstig van een werkend emailadres worden geplaatst. Met het inzenden van een reactie gaat u akkoord met plaatsing. Plaatsing kan even duren en u ontvangt geen melding van plaatsing. Reacties worden bij (onderaan) de betreffende ervaring geplaatst.
Auteur
WG
Ingezonden datum
30 Augustus 2010, 00:18
Ervaring is
positive
Datum ervaring
23/08/10
Vluchtnummer
Vliegtuigtype
Airbus A319
Eerste keer met deze maatschappij?
no
Vertrokken van
Belfast
Bestemming
Schiphol, Amsterdam, Nederland